Nellsan

Direktlänk till inlägg 22 juni 2014

Legend says<3

Av You know - 22 juni 2014 17:12

Legend says when you can´t sleep at night, it´s because you´re awake in someone else´s  dream. True or not? Jag själv har svårt att sova på nätterna och somnar inte först mot 3-tiden på natten. Dock vacknar jag ofta mellan 6 och 10 på morgonen. Jag är inte en som älskar att sova precis... Om det beror på legenden vet man ju aldrig o.e Haha!

Eller ja om jag kan sova eller inte beror ju mer på att mycket har förändrat mitt liv senaste tiden. Jag har förlorat en kär vän(Nej inte död) bröt upp med min kille för att han gav mig ingen anledning att kämpa för. Har umgåtts med fel "vänner" och blivit av med en hund. 2011 skadades en häst som vi hade på gården så illa att vi var tvungna att avliva hon. Det hända 4 dagar före jul. Sedan några dagar innan nyår 2011 tog vi bort en hund som funnits med mig sedan jag föddes. Välldigt jobbigt. 2013 tog vi bort en annan hund som var jätte ung faktiskt. Hon saknar jag så det svider i hjärtat. Hon dog helgen efter min födelsedag så det var ju tumme ner. En sak en kurator sa till mig var "Tror du att det kan va så att hon ville vara med på din födelsedag kanske?" Men han sa det på ett skämtsamt sätt så frågan var inte särkillt jobbig. Sedan år 2014 försvinner Kozlowski´s Millionaire "Milli" som inte ens var våran. Oxå en hund. I april blev jag "ovän" med en kompis som hade stått mig välldigt nära. (Vet inte vems fel det var. Skulle tippa på att det var mitt) Jag umgicks med fel "kompisar" då. Samtidigt så bröt jag upp med min kille pga han var en idiot. (Han var seriöst en idiot)  Och så har jag blivit in LOVE i en kille som inte vet om mig. Så mitt liv ser ut som big bang explosion nu. Och jag har självklart igen aning om hur big bang såg ut:P

 

Haha snygg bild xD


 

I  don´t think that is true...but... who knows?


XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av You know - 27 juni 2014 18:56


Kmr byta ut den här bloggen.  Många olika anledingar..   

Av You know - 23 juni 2014 22:05


Hej tänkte lägga in ett inlägg om hur man lätt haffar tjejer. Ja men självklart kan ni gå  in och kolla på haffaguezz men jag är en tjej och vet lite  mer om vad vi tjejer gillar ;) Och lite regler vi tjejer har. (Dock är vi alla olika och gillar oli...

???

Av You know - 22 juni 2014 17:53

http://www.tidningenjulia.se http://www.thethingswesay.com http://keyroz14.tumblr.com http://keyroz14.tumblr.com Såe... och fråga mig inte varför jag skrev det där :P     ...

Av You know - 21 juni 2014 21:59

Den 15 Januari 2014 försvann jordens vackraste hund. En Borzoi  vid namn Milli. Hon försvann från Åhbodarna. Njurunda, Sundsvalls kommun, Medelpad. Hon bor egentligen i Färila hos Cila (Cecilia Wennberg Stener) Cila hade Milli hos oss för att det var...

Av You know - 21 juni 2014 21:22


Hej har inte orkat av inga särskilda skäl att ladda över bildernna från min gamla till min nya dator. Jag gillar mycket mer att träna, skypa och spela gitarr. Betydligt mycke roligare än att överföra foton. :D Glad midsommar förresten.. bara en  da...

Presentation

Hej, här kan ni läsa om... vad jag gör. Jag är inte tråkig kan jag säga... men för i ------- läs bloggen om ni vill veta mer ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards