Nellsan

Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Intressant

Av You know - 23 juni 2014 22:05

Hej tänkte lägga in ett inlägg om hur man lätt haffar tjejer. Ja men självklart kan ni gå  in och kolla på haffaguezz men jag är en tjej och vet lite  mer om vad vi tjejer gillar ;) Och lite regler vi tjejer har. (Dock är vi alla olika och gillar olika killar, tack o lov) 

1. Bara för att vissa tjejer rodnar och stammar när dem pratar med en kille betyder det inte att dem är kär. Det kan va för att dem är nervösa eller tycker situationen är pinsam xxD 

2. Ibland kan vi tjejer skämta om saker. Så när en kille frågar på skämtsamt  sätt "Visst gillar du mig?" Så svarar vi antigen "Men självklart" på ett skämtsamt sätt eller "Neej"

3. Tjejer gillar att få komplimanger. Ehmm... inte för mycket... eller oseriösa komplimanger. Vi gillar också att få nått smycke eller kanske en blomma. Det är fint. Ehh... hehe helst inte stora buketter... det bliv bara akward moment - Jag lovar. Förresten.. ibland inte örhängen.. vissa tjejer kan bara ha äkta silver, oäkta silver eller ja  typ sådär.

4. Döm inte tjejen för utseendet. Den snyggaste tjejen i årskursen är kanske dem sämsta medan hon som är mindre snygg enligt er kanske är den snällaste och bästa tjejen man kan ha. 

5. Va inte för taskig eller för dum och utnytttja aldrig en tjej. Det är det sämsta du kan göra i ditt liv. Och va ärlig. Tjejen du är med vill helst ha något att "kämpa" för. Om du är helt ointresserad av hon kmr det ta slut.  (Kom ihåg. Alla tjejer är olika. Men en sak vet jag säkert, ingen tjej gillar att ha en kille som är ointresserad av en)

6. Ha en bra anledning att göra slut med din tjej. Och om du ska  göra slut gö det på ett snällt och moget sätt (INTE VIA SMS) En tjej kan ha en dålig dag och en tjej kan ha killkompisar.

7. Vill du bli tsm med en tjej. Använd aldrig dem här replikerna: "Får jag chans på  dig?"   "Får jag bli ihop med dig?" Det låter så töntigt att den du frågar på kan börja skratta (fnissa) till och med säga nej. Du kan skriva genom sociala nätverk men då kan tjejen tro att du är oseriös eller att din kompis  skrev det. Ett sätt är att fråga om hon vill hänga med dig någonstans. Helst utan föräldrar. Eller säga att du gillar hon  face to face. Säga att du gillar hon lite avsides och sedan kyssa hon på munnen. Men att fråga om hon vill hänga med någonstans är  smartast..

8. Om den du gillar säger nej betyder det inte att hon inte gillar dig. Det kan betyda att  hon inte känner dig, att hennes  bästis eller vän gillar dig, att hon bara vill vara singel eller att hon har en kille. Men det kan oxå betyda att hon är ointresserad eller att hon är för kaxig för att säga ja.

9. Om du har en tjej och din tjej är ledsen. Så måste du finnas där och stötta hon. Det höjer dig som pojkvän skiiit mycke. Det visar att du  bryr dig om henne och  att  du älskar hon. Men var inte för på. Vill hon bara vara med hennes bästis eller kompis låt henne vara det tills hon mår bättre.

10. Var inte feg om att visa ditt förhållande öppet. Du ska vara stolt över din tjej (Fail) Och lyssna på DINA känslor inte dina polares omdöme. Och förresten låt aldrig en tjej vänta.  Det är du som ska vänta på hon och blir det tvärtom tjejer ring 112 för då är det ett allvarligt fel på killen. Det är ok om killen tränar och är sen men aldrig annars. 


Kom ihåg att alla tjejer är olika och det jag har skrivit passar bäst in på mig och några av mina kompisar och dem tjejer som inte är för kaxiga för att säga att lite av vad jag skrev passar in på dem. Vissa tjejer är inte intresserade av killar och det är bara att låta dem sig sjäva. Allt av av vad jag skrev passar inte in på mig för jag har tagit från mina kompisar, mig själv och tjejer som jag har läst om. :) Lycka till att haffa nurå! 

   XOXO  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av You know - 27 juni 2014 18:56


Kmr byta ut den här bloggen.  Många olika anledingar..   

???

Av You know - 22 juni 2014 17:53

http://www.tidningenjulia.se http://www.thethingswesay.com http://keyroz14.tumblr.com http://keyroz14.tumblr.com Såe... och fråga mig inte varför jag skrev det där :P     ...

Av You know - 22 juni 2014 17:12


Legend says when you can´t sleep at night, it´s because you´re awake in someone else´s  dream. True or not? Jag själv har svårt att sova på nätterna och somnar inte först mot 3-tiden på natten. Dock vacknar jag ofta mellan 6 och 10 på morgonen. Jag ä...

Av You know - 21 juni 2014 21:59

Den 15 Januari 2014 försvann jordens vackraste hund. En Borzoi  vid namn Milli. Hon försvann från Åhbodarna. Njurunda, Sundsvalls kommun, Medelpad. Hon bor egentligen i Färila hos Cila (Cecilia Wennberg Stener) Cila hade Milli hos oss för att det var...

Av You know - 21 juni 2014 21:22


Hej har inte orkat av inga särskilda skäl att ladda över bildernna från min gamla till min nya dator. Jag gillar mycket mer att träna, skypa och spela gitarr. Betydligt mycke roligare än att överföra foton. :D Glad midsommar förresten.. bara en  da...

Presentation

Hej, här kan ni läsa om... vad jag gör. Jag är inte tråkig kan jag säga... men för i ------- läs bloggen om ni vill veta mer ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards