Nellsan

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av You know - 19 juni 2014 13:27

I´m in love<3333333333333333333333333333

Helt otroligt, visst jag har haft kille förut men det här är nytt. THIS IS REAL LOVE!

Jag har aldrig varit kär på det här sättet... This is Shiit....Real Love<3

Dock tror jag inte att han "vet" om mig :( Alla mina kompisar har ju liksom haft öppna och riktiga förhållander... medan jag (mitt senaste) var weird...:( Aja han var  inte  in love. Han var en real Bad boy. Men jag är inte riktigt för Badboys, och Players... Haha.. Det där blev Fail. Men jag är såååååå fucking kär! Nästan så mitt hjärta smälter om o om igen! <3 ÅHhhh... jag finner inte ett fucking ord... Haha fan måste få skriva av mig mina känslor.  <3

 

En dag kmr alla i den här världen hitta den rätta. <3

Alla tjejer har ju en drömkille någonstans gömd innom sig. Även DU! Och nu måste jag dra!

XOXO

Av You know - 19 juni 2014 13:05

Tjoo! Vad har ni för er nu då. Hos mig regnar det :P... Pssh... Lissening to Man  over Board BY:  The Fooo ;)  

Hehheh....I Missing my Sweetheart<33  Har inte varit  med hon sedan i  tisdag xD Menmen ska hänga med hon så snart som möjligt. Vi måste ju få våra dans steg att matcha... Snart  har vi gjort klart dansen...  Det mesta sitter... Funerar på om jag ska ladda  upp dansen här när vi blir klara? Det är en annan verision av dansen i The Fooo´s musik video King of the radio... OPS... Funny är min bästa vän..typ...  Hon är ett fan av The Fooo och själv tycker jag att dem är AMAZING... Dem äger på att dansa... helt oohhh.... Skulle vilja träffa dem, dem verkar så j*vla sköna... Av vad jag har sett av dem så verkar det som om har roligt när dem gör saker me varann. Sen kan man ju inte undgå att tycka dem är söta... ;)

Själv chillar jag hemma.... Hela sommar lovet har jag ju framför mig! Yeee!  

Omar, Felix, Ogge  och Oscar. Förresten, Jävlar vilken snygg jacka Ogge har. Bara älskar den<33

Ni som älskar JB borde känna till The Fooo. Dem var förband på JB´s konsert när han var i stockholm elle vart han var i sverige.        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, här kan ni läsa om... vad jag gör. Jag är inte tråkig kan jag säga... men för i ------- läs bloggen om ni vill veta mer ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards